GRATIS FRAGT PÅ KØB OVER 399,-
HURTIG LEVERING 1-2 HVERDAGE
PROFESSIONEL HUDPLEJE ONLINE
30 DAGES FORTRYDELSESRET

Handelsbetingelser

PRISER

Alle priser er inkl. 25% moms og i danske kroner, hvor intet andet nævnes.
Priserne er kun gældende indenfor Danmarks grænser, ekskl. Færøerne og Grønland.
Der tages forbehold for:

  • Valutaændringer
  • Force majeure
  • Leveringssvigt
  • Afgiftsændringer
  • Udsolgte varer og trykfejl

LEVERING OG LEVERINGSOMKOSTNINGER

Staybeautiful.dk har GRATIS fragt fra 399,- med PostNord pakkeshop samt med DAO til både privatlevering og pakkeshop.

 

Fragtpriser for ordrer under 399,- er som følger:

DAO:
DAO pakkeshop: 39,-  (Den nærmeste nær din adresse bliver automatik valgt)
DAO privat: 39,-

 

PostNord:
PostNord pakkeshop: 39,- 
Po privat: 49,-

GLS:
GLS pakkeshop: 49,-
GLS erhverv: 49,-
GLS privat: 59,-

Vi afsender og pakker ordrer hver dag. Du kan vælge levering fra PostNord, DAO eller GLS.

Når du har lagt din ordre modtager du en ordrebekræftigelse på mail (tjek evt. spam-filter, hvis du ikke modtager den).
Ordren pakkes og gøres klar til afsendelse, hvorefter du modtager en mail med dit Track and Trace nummer på pakken samt efterfølgende info på sms/mail omkring leveringstidspunkt.

Bemærk, at PostNord, GLS og DAO ikke leverer lørdag og søndag samt helligdage.

I forbindelse med helligdage, udsalgsstart og lign. kan der dog forekomme en leveringstid på 2-3 hverdage. Der tages forbehold for udsolgte varer.

AFBESTILLINGER

Ønsker De at afbestille eller annullere en allerede afgivet bestilling, bør det som udgangspunkt ske ved, at fremsende en e-mail med mærket " Afbestilling ". Her bør bestillingstidspunkt samt ordrenummer fremgå.

Har De modtaget en ordrebekræftelse pr. e-mail kan denne returneres til afsender med teksten " Afbestilling ! " indsat i emnetekst. Afbestilling bør ske inden kl. 07 samme dag, som bestillingen er foretaget.

BETALING

De mulige betalingsmåder er:

  • Dankort
  • Visa Dankort
  • Mastercard
  • Mobilpay

 

 

REKLAMATIONSRET

Som kunde har du selvfølgelig lov til at reklamere over en vare, der har fejl eller mangler, som var tilstede da varen blev solgt. Reklamationsretten gælder i 2 år og omfatter fabrikations- og materialefejl. Enhver tvist mellem Staybeautiful.dk og kunden er underlagt dansk ret.

ANVENDELSE AF REKLAMATIONSRETTEN

Reklamation angående fejl og mangler skal meddeles  inden rimelig tid efter varens modtagelse.
Kunden opfordres på det kraftigste til, at afgive erklæring omkring produktets fejl eller mangel i forbindelse med reklamationen, idet undladelse kan betyde en forlængelse af afhjælpningsprocessen grundet fejlsøgning.
Varer der returneres på efterkrav eller som sendes uden porto nægtes modtaget af .

RETURNERING

Ønsker du at returnere din pakke, sendes pakken til:

Staybeautiful.dk
Lilleåvej 16, Råsted
7500 Holstebro

Returfragt betales af køber.
Vedlæg ordrebekræftigelse i pakken samt info om ombytning eller penge retur.
Bemærk, vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav eller til send som pakke uden omdeling. Er der tale om en reklamation, så medsend fyldestgørende information med pakken for at fremme ekspeditionen. Vedlæg kopi af faktura/ordrebekræftelse. Vi anbefaler at du benytter PostNord eller GLS når varen sendes retur, samt at varen sendes som pakkepost. På den måde er der mulighed for at spore pakken, og det fjerner dermed enhver tvivl om, hvorvidt varen er blevet udleveret til Staybeautiful.dk eller ej.

PERSONDATAPOLITIK

Når du bestiller varer på Staybeautiful.dk, registrerer vi dit navn og din adresse i vores system, så vi kan sende din bestilling. Når der indsamles personoplysninger fra Staybeautiful.dk, sikrer vi, at det altid sker ved samtykke, således at du altid er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Vi opbevarer dine oplysninger, indtil du beder os om andet. Hvis du ikke ønsker at være kunde hos os mere, og ikke længere har lyst til at modtage nyhedsbreve, kan du afmelde dig under nyhedsbrev.

Vi videregiver ikke dine personlige oplysninger til tredje part, herunder andre virksomheder. Ledelsen og kundeservice har adgang til de oplysninger, der registreres om dig. Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret.

Vi videregiver kun kundeoplysninger via krypteret forbindelser. Som registreret hos Staybeautiful.dk har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven. Henvendelse i forbindelse hermed rettes til Staybeautiful.dk via e-mail info@staybeautiful.dk

E-mail nyhedsbreve:
Ved tilmelding til nyhedsbrev accepterer du at modtage e-mail fra Staybeautiful.dk, vedr nyhedsbreve, forladt kurv og info om at varer igen er på lager.

Du kan altid framelde dig nyhedsbrevet ved at klikke på linket i hvert enkelt nyhedsbrev.

Vi videresælger ikke din mail til tredje part.

KØBEREGLER

1. Reklamationsret
2. Garanti
3. Ombytningsret
4. Rimelig tid
5. Formodningsreglen

1. REKLAMATIONSRET

Reklamationsretten er kundens ret til, at reklamere over en vare, der har fejl eller mangler, som var til stede da varen blev solgt. Kunden har to år til, at finde fejl eller mangler på varen, som beviseligt er sælgerens ansvar. Bevisbyrden ligger de første 6 måneder hos forhandleren, de efterfølgende 1½ år ligger hos kunden. Reklamationsret er kundens lovfæstede ret.

2. KONCEPT OG GARANTI

Vi forsøger altid at give kunderne mærkevarer til markedets bedste pris. Det kan vi gøre, fordi nogle af vores varer importeres fra distributører overalt i EU. Vi køber de originale varer dér, hvor de er billigst, og på den måde undgår vi samtidig fordyrende mellemled. Derfor kan vi tilbyde nogle mærker til en skarp pris sammenlignet med markedsprisen hos din kosmetolog.

Staybeautiful er dog meget mere end bare skarpe priser på mærkevarer. Vores mål er, at du som kunde får en unik oplevelse, hver gang du besøger vores webshop, og derfor får vi hele tiden nye, spændende varer og brands i vores sortiment.
 

3. OMBYTNINGSRET

Forbrugeren kan som udgangspunkt kræve, at få ombyttet en vare i stedet for at acceptere sælgers tilbud om, at få varen repareret. Det var omvendt indtil 1 januar 2002. Der er dog et meget vigtigt forbehold: Forbrugeren kan kun kræve ombytning, hvis ikke kravet påfører sælger uforholdsmæssige omkostninger i forhold til en reparation.

4. RIMELIG TID

I den nye købelov har forbrugeren altid to måneder til at reagere efter, at en fejl eller mangel ved en vare er opdaget. Man betragter således reklamationer inden for 2 måneder, som værende inden rimelig tid og dermed i overensstemmelse med loven. Reklamation kan godt foretages senere end to måneder og stadig være i rimelig tid, men det må antages at høre til sjældenhederne.

5. FORMODNINGSREGLEN

Den sidste væsentlige ændring af købeloven, er den såkaldte formodningsregel, der betyder, at inden for de første seks måneder efter et køb formodes det, at fejlen var til stede ved købet. Rent praktisk betyder reglen, at forbrugerne sikres en lempeligere bevisbyrde inden for de første seks måneder og medfører, at forbrugeren indenfor de første 6 måneder har lettere ved at få varen ombyttet.

FORTRYDELSESRET

1. Den 14 dages fortrydelsesret
2. Sådan returnerer du varen
3. Forsvarlig returnering
4. Er de i tvivl

DEN 14 DAGES FORTRYDELSESRET

I forbrugerkøb hvor bestillingen af varer foretages via telefon eller Internettet har forbrugeren 14 dages fortrydelsesret.
Fortrydelsesretten løber fra det tidspunkt hvor varen overdrages til forbrugeren. Skulle købet fortrydes indenfor 14 dage tilbagebetaler vi varens pris. Fragten på 50,-  som Staybeautiful.dk har haft som udgift til forsendelse af varen til kunden, refunderes ikke.
For at kunne benytte fortrydelsesretten, skal varen være afleveret til Postdanmark eller anden fragtmand senest 14 dage efter modtagelsen.
Betingelsen for at anvende fortrydelsesretten er, at varen tilbageleveres i samme stand, som ved overdragelsen. Hvis varen ikke tilbageleveres i samme stand, ansættes varen skønsmæssigt af  ud fra en mulig salgsværdi.
Evt. forseglingen skal være ubrudt.

Ved anvendelse af fortrydelsesretten skal varen venligst returneres i ORIGINAL EMBALLAGE. Manglende ORIGINAL EMBALLAGE medfører oftest en forringelse af salgsværdien, hvorfor De ud fra en vurdering, vil blive krediteret et tilsvarende mindre beløb svarende til forringelsen. I værste fald kan manglende ORIGINAL EMBALLAGE m.v. medføre, at købet ikke kan fortrydes.
Omkostninger ved at sende varen tilbage påhviler forbrugeren.

SÅDAN RETURNERER DU VAREN

Der er tre måder hvorpå De kan returnere varen på:

  • De kan nægte at modtage varen fra postvæsnet.
     o I denne sammenhæng beder vi Dem om, at gøre postvæsnet opmærksom på, at De straks kan returnere varen til .
  • De kan modtage varen fra postvæsnet og efterfølgende inden for de 14 dage, returnere varen til .
     o I denne sammenhæng beder vi Dem vedlægge en kopi af fakturaen for de købte varer, som dokumentation for at den/de returnerede varer er købt hos .

    Retur adresse er følgende:

    Stay Beautiful.dk
    Lilleåvej 16, Råsted
    7500 Holstebro

    Mærk pakken "Fortrydelsesret" og vedlæg kopi af købsfaktura, som dokumentation for, at den/de returnerede varer er købt hos os . Beløbet kan kun returneres til det kort der blev brugt ved købet.

    Returnering som følge af fortrydelse sker på købers egen regning!  anbefaler, at varen returneres via Post Danmark, og at varen sendes som pakkepost. På den måde er der mulighed for at spore pakken i Post Danmarks system og det fjerner dermed enhver tvivl om, hvorvidt varen er blevet udleveret til . Yderligere har kunden mulighed for, at kunne efterlyse pakken såfremt udlevering ikke har fundet sted.

    Varer der returneres på efterkrav eller som sendes uden porto nægtes modtaget af .

FORSVARLIG RETURNERING

Alle produkter, der returneres til  skal være forsvarligt indpakket.